Logo kurimas
Įvairūs

Kaip sukurti gerą logotipą?

Geras logotipas – atpažįstamas akimirksniu ir geba palikti tam tikrą įspūdį vartotojui. Lenktas “Nike” brūkšnys ar paprastas “Apple” obuolys – visame pasaulyje puikiai atpažįstami prekiniai ženklai.

Efektyvaus logotipo kūrimas – sudėtingas darbas, todėl reikia apmąstyti daug dalykų prieš užsakant jį sukurti arba kuriant pačiam.

Straipsnyje aptariame svarbiausius klausimai, kuriuos verta savęs paklausti prieš kuriant logotipą.

Kokį logotipą galiu susikurti?

Paprastai logotipai yra skirstomi į 4 kategorijas:

  • Žodiniai – iš žodžio ar kelių raidžių sudaryti logotipai. Pvz.: IBM, eBay, Google, CNN ir t.t
  • Vienos raidės – Pvz. Honda, McDonald’s, Uber ir t.t.
  • Paveikslėliniai – Twitter, Starburcks ir t.t
  • Abstraktūs – nieko konkretaus nevaizduojantys logotipai. Ko gero žinomiausias pavyzdys būtų “Nike”.

Koks logotipas bus geriausias kompanijai?

Kitame žingsnyje reikia nuspręsti koks logotipas jums geriausiai tiks.Paprastai dauguma verslų pradeda nuo žodinio ar paveikslėlinio logotipo, tačiau visiems sekasi ir tinka skirtingai. Jei jūsų kampanijos vardas trumpas – čia turbūt geriausiai taip pat tiktų žodinis logotipas.

Kokios kampanijos ypatybės turi atsispindėti logotipe?

Jūsų logotipas – nuo spalvos iki formos turi atspindėti tai kas jūs esate. Puikus pavyzdys – “Amazon” logotipas. Apart kompanijos vardo, logotipe pastebime strėlę vedančią nuo a iki z, strėlė taip pat gali būti interpretuojama kaip šypsena. 

Atvežimas nuo A iki Z, šypsena iliustruojanti puikų aptarnavimą – visai tai atsispindi šiame puikiame logotipe. Kuriant logotipą turite tiksliai žinoti kas jums yra svarbiausia ir ką norite perteikti klientams. 

Tik taip galite tikėtis sukurti gerą kompanijos logotipą.

Kokios spalvos man tiktų?

Spalva taip pat yra be galo svarbi efektyviam logotipui. Ekspertai pataria jog saugiausias ir protingiausias sprendimas būtų rinktis logotipo spalvas kurių nenaudoja didžiausia jūsų konkurentai.Tokiu būdu jūs išsiskirsite ir auditorija jūsų nesumaišys.

Verta paminėti ir tai, jog skirtinga spalvų paletė turės ir skirtingą psichologinį efektą žmogui. Pavyzdžiui, “Red Bull” logotipas – aktyvus, traukiantis dėmesį, kas ir atitinka jų siūlomą produktą. Tokio efektyvumo turite siekti ir jūs.

Koks šriftas?

Šriftas kaip ir spalva prisideda prie logotipo sukeliamų emocijų vartotojui. Skirtingi raštai tiks skirtingams verslams.

Pavyzdžiui teisės įmonėje – logotipas turėtų atspindėti garbę, teisingumą, stiprybę ar panašius dalykus. Tokiam jausmui perteikti geriausiai tiktų paprastas ir ryškus šriftas. Jeigu esate pavyzdžiui, konditerijos parduotuvė, vartotojams norėsis matyti malonų, jaukų logotipą.

Pabaigai

Straipsnyje aptarėme 5 dalykus apie kuriuos verta pagalvoti kuriant logotipą. Iš tiesų, svarbiausia žinoti ką ir kaip norite perteikti vartotojams. Tinkamai pasirinkus tokį dalyką kaip spalva ar šriftas galima labai efektyviai perteikti savo žinutę žmonėms.