Verslas

Reklama „Facebook“ tinkle: svarbiausi niuansai

facebook reklamaVerslininkai, norintys dalytis informacija apie savo prekes ir paslaugas, ieško efektyviausių reklamos būdų. Nors televizija laikoma svarbiausia reklamos forma, ją milžinišku greičiu vejasi socialinių tinklų rinkodara. „Facebook“ reklama yra efektyvi priemonė, leidžianti didinti prekės ženklo žinomumą ir formuoti įmonės įvaizdį – tinkamai išnaudojus socialinių tinklų rinkodaros galimybes ir perduodant informaciją „iš lūpų į lūpas“ (t. y. – „iš komentaro į komentarą“) galima didinti įmonės svetainės lankomumo rodiklius. Be to, naudodami atitinkamas priemones, galite maksimaliai padidinti vadinamųjų gerbėjų skaičių – „Facebook“ nebėra tik patogi ir informatyvi priemonė, skirta ryšiui su draugais palaikyti. Socialinis tinklas įsiveržė į rinkodaros pasaulį ir akivaizdu, kad artimiausiu metu neketina iš jo trauktis.

Prieš pradedant dirbti su „Facebook“ reklama, privalu susipažinti su socialinio tinklo reklamos tipais. Pirmasis jų – tai „Marketplace“ skelbimai, matomi dešinėje puslapio pusėje. Tai viena paprasčiausių reklamos formų, t. y. klientai mato reklamą ir nusprendžia, ar šis turinys juos domina. Iš tiesų viskas, ką turėsite naudodamiesi šiuo skelbimu, bus nedidelis paveiksliukas ir laisva vieta dešinėje pagrindinio puslapio pusėje. Žinoma, dažnai matomas skelbimas veikia klientų pasąmonę – „Facebook“ puslapio vartotojas įsimena įmonės pavadinimą ir prekės ženklo šūkį. Kitas reklamos būdas – vadinamieji „Premium“ skelbimai, rodomi ne tik dešinėje socialinio tinklo pusėje, bet ir jo centre. Naujasis „Facebook“ reklamos tipas „sponsored stories“ (rėmėjų istorijos) leidžia reklaminius skelbimus matyti socialinio tinklo naujienų sraute. „Marketplace“ ir „Premium“ skelbimai skiriasi savo kaina. Pastarieji yra perkami pagal CPM ir per „Facebook“ tinklo paskyrą. Tuo metu „Marketplace“ skelbimai yra pasiekiami visiems asmenims, turintiems kreditinę kortelę.

Pradėdami naudotis „Facebook“ reklamos paslaugomis, visų pirma turite susidaryti aiškią tikslų viziją. Objektyviai įvertinkite savo tikslinę auditoriją. Pasistenkite ją pažinti geriau, kad suprastumėte, kas šiems žmonėms yra įdomu ir kaip galima patraukti jų dėmesį. Tada turėsite nuspręsti, kuriuo reklamos tipu naudositės. Priklausomai nuo jūsų finansinių galimybių, reklama bus matoma mažiausiai kelias dienas. Žinoma, savo reklamą galite rodyti tiek laiko, kiek norite, tačiau nepamirškite, kad bėgant laikui reklamos efektyvumas mažėja. Siekdami aukščiausių rezultatų, privalote stebėti reklamos pokyčius, analizuoti duomenis ir tinkamu metu seną reklamą keisti nauja.

Siekdami komercinės sėkmės, privalote įvertinti socialinio tinklo auditoriją. Didžioji „Facebook“ lankytojų dalis yra jauni žmonės, todėl tikėtina, kad prekės, skirtos garbaus amžiaus lankytojams, „Facebook“ tinkle nebus populiarios. Norėdami išmatuoti socialinio tinklo reklamos naudą, galite naudotis specialiu „Google“ įrankiu. Jei neturite tam laiko, užmegzkite ryšius su šios srities profesionalais. Bendradarbiaudami su internetinės reklamos specialistais ir naudodamiesi „Google Analytics“ privalumais, galėsite matyti savo svetainės lankomumo rodiklius ir stebėti veiksmus, kuriuos atlieka „Facebook“ puslapio lankytojai. Tai padės analizuoti, kas pirkėjams patinka ir kas juos domina. Tinkamai generuojama „Facebook“ reklama užtikrins didesnį kontaktų skaičių ir augančius pardavimo rodiklius.