Paslaugos

Buhalterinė apskaita. Ką reikia žinoti.

Kiekvienas verslininkas įsteigęs savo pirmąją įmonę, pradeda domėtis įvairiais procesais, kurie yra privalomi kiekvienai veikiančiais įmonei. Buhalterinė apskaita yra viena iš vykdomų prievolių kiekvienai įmonei. Todėl yra svarbu išmanyti visus procesus susijusius su apskaitos paslaugomis. Pirmiausia kiekviena įmonė turi turėti atsakingą asmenį arba buhalterinę įmonę kuri atlieka visas buhalterines paslaugas. Jeigu įmonė pasirenka turėti ir naudotis samdomo buhalterio paslaugomis, būtina pasirūpinti, jog buhalteris turės finansinį išsilavinimą, kadangi Lietuvos Respublikos įstatymai numato, jog kiekviena įmonė privalo turėti atsakingą už buhalterinę apskaitą žmogų, kuris turi tam skirtą išsilavinimą. Tačiau vos tik įsteigus įmonę yra sunku nusamdyti buhalterį kuris atliks buhalterijos tvarkymą visu etatu. Todėl dažnas įsteigęs įmonę pasirenka sudaryti sutartis su apskaitos įmonėmis. Šios įmonės turi atsakingus žmones, kurie turi reikiamą išsilavinimą vesti visų įmonių buhalterinę apskaitą. Samdant buhalterines įmones galima ne tik sutaupyti pinigų pradedančiajam verslui, bet ir nusiimti ne mažą galvos skausmą, nes nebereikia rūpintis buhalterinėmis paslaugomis pačiam.

Buhalterinė apskaita

Buhalterinė apskaita nuotoliniu būdu

Kiekvienas pradedantis verslininkas linkęs taupyti pinigus, nes tiesiog dar nėra užkūręs savo verslo procesų, kurie galėtų jam atnešti pinigus. Šioje situacijoje labai gelbėja buhalterinė apskaita, kuri teikiama nuotoliniu būdu. Taip teikiamos buhalterinės paslaugos dažniausiai būna pigesnės, negu standartiškai teikiamos buhalterinės paslaugos. Kai buhalterinė apskaita teikiama nuotoliniu būdu buhalterinių paslaugų kaina yra žema, nes dažnu atveju pačiam verslininkui tenka susivesti visus buhalterinius dokumentus į sistemą. Tik suvedus dokumentus į sistemą buhalterinės įmonės darbuotojai pradeda vykdyti visas apskaitos paslaugas. Tai pat sutaupomos kitos išlaidos pavyzdžiui kurui, kadangi verslininkui nebereikia kiekvieną mėnesį vežti buhalterinės apskaitos dokumentų ir paduoti buhalteriui.

Svarbiausia pasirašyti gerą sutartį

Norint pasiekti sėkmę yra labai svarbu pasirašyti gerą sutartį dėl buhalterinių paslaugų teikimo. Prieš pasirašant sutartį reikėtų įvertinti įvairius kriterijus ir apibrėžti kokias apskaitos paslaugas gausite. Buhalterinė apskaita įmonėje susideda iš įvairių sudedamųjų dalių, tokių kaip dokumentų skaičius (pirkimo, pardavimo dokumentai) per mėnesį, dirbančiųjų skaičius įmonėje, ar įmonė yra pridėtinės vertės (PVM) mokesčio mokėtoja ar ne, ar įmonės darbuotojai keliauja į užsienį, ar įmonė turi lizinguojamų daiktų ir daug kitų faktorių. Apibrėžę visus buhalterinės apskaitos kriterijus, jus būsite užtikrinti, jog visa reikalinga buhalterinė apskaita bus atlikta kokybiškai ir laiku. Nesudarę tvarkingos sutarties, kuri apibrėžia darbų apimtys ir terminus jus rizikuosite, jog ne visi darbai gali būti atlikti ir ne visados laiku.

Jugma
8 657 64300
Konstitucijos pr. 12-202 Vilnius 09308
info@jugma.lt
https://jugma.lt