Idėja reklamuotis Facebook atrodo iš tiesų patraukli kuomet pagalvojame apie šio socialinio tinklo rolę mūsų kasdienybėje. Ji jungia įvairių pomėgių ir pažiūrų žmones, todėl šansai surasti savo auditoriją kaip verslui yra iš tiesų patraukli.
Ne paslaptis, jog ir pačios reklamos principas Facebook keičiasi nuolat. Būtent jos algoritmo veikimo principas. Tam, kad žinoti kas veikia neužtenka vien tusčiai mesti pinigus į reklamos kampanijas ir žiūrėti kas veikia. Reikia laiko, tam, kad iš tiesų matyti kas traukia klientus.
Šiame straipsnyje aptarsime keletą būdų kaip įvertinti efektyvios Facebook reklamos kampanijos pasisekimą.

Žinokite kaip matuoti grąžą
Dažna klaida reklamuojantis Facebook – per didelis dėmesys pagrindiniams skaičiams. Nemažai pradedančių marketingo ekspertų ar verslo savininkų, automatiškai pasirenka mažiausią mokestį už paspaudimą ir tikisi, jog tai iš karto virs pelnu.
Žinoma, tai ne visada yra blogas pasirinkimas verslui, tačiau tikrai nevykęs sprendimas Facebook reklaminių kampanijų atžvilgiu. Jūs turite pats apsiskačiuoti kokią pinigų sumą reikia investuoti ir kiek apsimoka mokėti būtent jūsų verslui už paspaudimą.
Tam, kad tai padaryti reikia žvelgti į ateitį. Kokių žingsnių tikitės iš savo klientūros? Kokios naudos tai atneš jums? Šie klausimai turi būti jūsų galvoje dar prieš pradedant kurti reklamas.
Tiksliai išgryninkite savo investicijos tikslą.
Pasirinkite tinkamą vietą pradžiai
Tarkime jūsų tikslas – parduoti produktų serija iš savo parduotuvės. Keliant reklamą tiesiai į patį produktą gali būti rimta klaida.
Vienas geriausių metodų tokiu atveju – pateikti pasiūlymą kuris patrauklus klientams, bet tik jeigu jie įvykdys tam tikras sąlygas. Pavyzdžiui, pasiūlykite didelę nuolaidą savo prekei, tik tuo atveju, jei jie prisijungia prie jūsų prenumeratorių sąrašo Facebook.
Tokia metodika svarbi dėl kelių priežąsčių – žmogus mato aktualų produktą už mažą kainą, o prisijungdamas prie jūsų sąrašo tampa lead’u ateičiai. Žmonės retai nusiperka kažka pirmą kartą pamatę įmonę ar produktą reklamoje, todėl toks metodas padės jums “prisijaukinti” klientą ir “auginti” jo pasitikėjimą savimi ir galiausiai įtakos jį nusipirkti iš jūsų.

Auditorijos testavimas
Facebook reklamos turi būti nutaikytos į tikslią auditoriją, o jos nustatymas gali būti sudėtingas procesas. Bandydami įvairius pasiūlymus bei taikymosi metodika, jūs garantuotai susikonkretizuosite savo reklaminę kampanijas.
Priklausomai nuo industrijos, 2 ar 3 eurų mokestis už lead’ą t.y kliento kontaktinius duomenis yra visiškai normalus dalykas kuomet klientai jūsų nežino ir nėra apsilankę jūsų puslapyje. Prieš tai minėta “pasiūlymo-sąlygų” taktika gali būti laikoma pasisekimu jei jūsų konversijos siekia maždaug 6-10 procentų.
Jei šių skaičių nepasiekiate, jūs arba taikotės ne į tą publiką arba jūsų pasiūlymas yra nepakankamai patrauklus klientams. Šiuo atveju geriau keisti po vieną dalyką iš eilės savo kamapnijose ir žiūrėti kas geriausiai veikia.
Žiūrėkite į savo reklamas strategiškai
Jūsų produktas nebūtina turi būti jau iš karto paruoštas kuomet auginsite savo prenumeratorių sąrašą elektronių laiškų sistemoje ir rinksite kontaktus, tačiau jums būtina žinoti kiek galite išleisti, kad gautumėte grąžos vėliau.
Ši metodika veikia ne tik verslo naujokams, tačiau ir patyrusioms įmonėms norinčios savo produkciją pasiūlyti naujiems klientams arba apskritai bandančią pristatyti naujos rūšies produktą. Tiesiog išsiaiškinkite ką galite pasiūlyti savo klientams, tam, kad jį “užkabinti” ir žiūrėkite kokios metodikos laikytis toliau.
Tolimesniame žingsnyje galite pradėti rūšiuoti savo kampanijų pasisekimo metrikas, galbūt pasidaryti interaktyvų dokumentą galintį apskaičiuoti reikalingus duomenis. Pagal tai stebėkite kokia auditorija atneša daugiausiai konversijų.
Galbūt eventualiai pastebėsite, jog reklaminei kampanijai iš tiesų sekasi, tuomet galėsite padidinti savo reklamos biudžetą ir dar labiau padidinti savo auditoriją.
Apibendrinant
Savo verslo reklamavimas Facebook tinkle turi būti vertinamas kaip ir bet koks kitas reklamos elementas. Neretai žmonės tiesiog meta pinigus be jokios strategijos. Juk jų neleistumėte visiškai be reikalo kitoje savo verslo srityje, todėl reklamas formuokite atsakingai ir strategiškai.
Parengė: https://www.bcon.lt
Daugiau naudingų patarimų mūsų Facebook ir Youtube kanale >>
Rasite mus Vilniuje, Žalgirio 108 >>