Kas yra Google Ads? Ar verta naudoti šį įrankį verslo reklamai ir klientų pritraukimui? Trumpas atsakymas – taip! Šiandien mes žvelgiame į tai, kodėl Google Ads reklama yra svarbi mažoms ar vidutinėms įmonėms.
Rinkodara per pastaruosius dešimt metų labai pasikeitė. Tobulėjant technologijoms, rinkodaros specialistai buvo priversti prisijungti prie interneto, o Google reklama tapo didžiausia platforma, lemianti didžiulį pokytį versle. Tačiau kai kuriems verslininkams idėja mokėti Google už savo svetainės skelbimų rodymą atrodė kažkas, be ko jie galėtų apsieiti.
Tačiau per pastaruosius metus situacija rinkoje pasikeitė ir vis daugiau smulkiųjų verslininkų pripažįsta – Google Ads reklama yra būtina klientams pasiekti.
2020-21 m. nepaprastai išaugo naujų svetainių skaičius, kadangi karantino ir pandemijos metu verslai persikraustė į internetą ir perkėlė ten savo sandorius su klientais. Internetinė prekyba tapo norma.
Taigi, kodėl jūsų įmonė turėtų naudoti Google Ads?
Galimybė sužinoti daugiau apie savo klientų auditoriją ir kaip ją tikslingai nukreipti
Google Ads gali būti labai naudinga mažoms įmonėms, nes suteikia tiesioginį priėjimą prie klientų. Naudodami Google Ads galite susiaurinti auditoriją, kurią pasieks jūsų reklama, nuspręsdami dėl kintamųjų, pvz. lyties, gyvenamosios vietos ir pomėgių. Google didžiuojasi galėdama rodyti reikiamą turinį reikiamiems žmonėms, o jūs galėsite suaktyvinti savo skelbimus pagal paieškos terminus, su kuriais norite, kad žmonės jus surastų.
Laikui bėgant šis procesas pradės duoti vis geresnius rezultatus, nes jums bus suteikta galimybė tikslinti savo skelbimus ir taikymą pagal demografinius rodiklius, naudojant daugiau duomenų. Tokiu būdu jūs sužinosite, kaip žmonės randa jūsų svetainę, ir ką galite padaryti, kad jūsų reklama pasiektų kuo platesnį ratą potencialių klientų
Google Ads veikia greičiau nei organinis SEO
Nors organinis SEO yra gyvybiškai svarbus ilgalaikės svetainės sėkmės pagrindas, jis neabejotinai turi trūkumų. Todėl negalima pasikliauti vien SEO būdais generuoti užklausas savo verslui šiandieninėje konkurencinėje internetinėje aplinkoje. Tai ypač pasakytina apie naujas įmones, kurioms trūksta daugelį metų laipsniškai įgyjamo domeno autoriteto.
Naujoms svetainėms gali prireikti trijų ar šešių mėnesių, kad tinkamai pamatytumėte natūralaus SEO rezultatus. Užuot kantriai laukę, kol rašysite tinklaraščio įrašus, kursite vaizdus ir koreguosite alt žymas, tikėdamiesi, kad pasieksite aukštas pozicijas per šešis mėnesius, Google Ads suteiks jums greitus rezultatus čia ir dabar. Naudodami gerai suplanuotą skelbimų kampaniją, dienos biudžetą ir pasirinkę tikslinę auditoriją, labai greitai padidinsite srautą į savo naują svetainę.
Jūs kontroliuojate biudžetą
Skirtingai nuo daugelio kitų rinkodaros platformų, galite tiksliai nuspręsti, kiek pinigų ketinate išleisti kokiai kampanijai, kurią dieną. Kadangi Google Ads yra mokama už paspaudimą (ang. Paid-Per-Click, PPC) paslauga, jūs iš tikrųjų mokėsite tik tada, kai kas nors spustelės jūsų skelbimą. Taigi, jei nustatysite 200 Eur biudžetą savo pirmajam mėnesiui, bet paspaudimams panaudosite tik 150 Eur, išleisite tik 150 Eur.
Atminkite, kad norint gauti geriausią investicijų grąžą naudojant Google Ads, prieš nuspręsdami, pirmiausia turėtumėte atlikti išsamų norimų naudoti raktinių žodžių, sričių, į kurias norite nukreipti, ir konkurentų reklamavimo modelių tyrimus.
Jūs taip pat valdote platformą
Google Ads nėra tik antraštės ir aprašai, rodomi standartiniuose Google paieškos rezultatuose. Naudodami Google Ads“taip pat galite kurti vaizdines Vaizdinės reklamos tinklo kampanijas, kurios bus rodomos atitinkamose svetainėse ir tikslinėse auditorijose, atsižvelgiant į jų asmenybes ir elgesį. Iš tikrųjų, naudodami Google Ads, taip pat galite kurti apsipirkimo kampanijas, vaizdo įrašų kampanijas ir net programų kampanijas.
Jūsų konkurentai tikriausiai naudoja Google Ads
Jei nė viena iš anksčiau nurodytų priežasčių neįtikino pradėti naudoti Google Ads, galbūt ši įtikins. Daugiau nei tikėtina, kad jūsų sektoriaus įmonės naudoja Google Ads reklamą. Jei pagalvotumėte apie visus skirtingus būdus, kaip Google Ads suteikia verslui galimybę pritraukti klientus, tai reiškia, kad jei jūsų pagrindinis konkurentas žino, kaip tai padaryti, jie visada gali būti rodomi virš jūsų paieškos rezultatuose ir „atimti“ jūsų potencialius klientus.