Lauko reklamos šiais laikais tikrai netrūksta. Didžiųjų miestų gyventojai jos mato daugiau, mažesnių – mažiau. Tačiau net nedideliuose kaimuose sunku išvengti lauko reklamos stendų kur nors pakelėse. Štai didieji pasaulio miestai nuo įvairios laiko reklamos tiesiog mirga. Dažnai net sunku suprasti, ar tokia reklama turi bet kokios naudos jos užsakovams – juk reklaminis stendas tiesiog paskęsta tarp daugybės kitų, vienas už kitą spalvingesnių, didesnių ir labiau akį traukiančių skelbimų. Tad nieko keisto, jog lauko reklamą dažnas laiko tiesiog šiukšlėmis, vizualiniu triukšmu, neturinčiu jokios naudos.
Tačiau kodėl tokiu atveju ta reklama vis dėlto perkama? Kodėl jos užsakoma vis daugiau, o dėl didesnių, geresnėse vietose esančių stendų vyksta netgi aukcionai? Atsakymas labai paprastas – lauko reklama vis dar yra tikrai naudinga. Žinoma, toli gražu ne visais atvejais ir ne visiems verslams ji pasiteisina. Tačiau daugelio miesto be populiariausių pasaulio prekės ženklų tiesiog neįsivaizduojame. Ir jei tiesiogiai tokia reklama mūsų ir neveikia, tačiau jai išnykus imtume pradėti pamiršti ir patį prekės ženklą. Būtent to didieji verslai, stambiausiai prekės ženklai ir siekia – tiesiog nuolat visur šmėžuoti mūsų akyse. Net ir tais atvejais, kai jie būna apsupti šimtų kitų skelbimų. Jiems tai naudinga.
Mažiems verslams lauko reklama paprastai pasirenkama kur kas atsakingiau. Bet kur ir bet kaip jos pateikti tikrai neapsimokės. Tad dažniausiai reklaminių stendų ar plakatų margumyne matysite žinomus vardus. O štai konkrečių paslaugų, nišinių prekių pasiūlymai bus pateikti kur kas aiškiau. Ir daugeliu atveju tai bus tiesiog iškabos prie parduotuvių ar paslaugų teikimo vietų. Iškaba ties durimis, vitrininiai langai su plakatais ar didžiuliais užrašais, nedideli stendai gatvėse su nuorodomis į šalia esantį autoservisą ar kirpyklą – būtent tokia dažniausiai matome mažųjų verslų lauko reklamą.
Ir tokia atveju net ir kritikai sunkiai pavadins tai vizualiniu triukšmu ar architektūros darkymu. Nedidelis lauko reklamos plotas su nuoroda į už kelių šimtų metrų esančią parduotuvę, kirpyklą ar autoservisą gali būti be galo naudinga praeiviams. Ypač jei esate šios vietos svečias ir apylinkių nepažįstate. Lygiai pat keliautojams praverčia ir šviečiančios viešbučių,o vairuotojams – degalinių iškabos. Na o jei jūsų mieste esanti lauko reklama jums vis tiek nepatinka, galvokite apie ją kaip apie dar vieną savo miesto ir valstybės biudžeto papildymo šaltinį – o nuo to juk geriau visiems.