PPC reklama yra labai populiari šiuolaikinės skaitmeninės rinkodaros srityje – ypač Google reklama. Google Ads (anksčiau vadinta Google AdWords) padeda gerokai efektyviau padidinti tikslinių lankytojų srautą į savo tinklalapį. Tačiau, deja, bet didelė dalis smulkaus verslo nesėkmingai pasitelkia šią rinkodaros priemonę, prarandant galimybę įgyti didelį konkurencinį pranašumą, todėl tokiais atvejais labai svarbu, kad verslui gelbėtų patyrusi Google reklamos agentūra.
Kas yra PPC reklama?
PPC yra angliško termino „Pay Per Click“ trumpinys, kuris reiškia, kad vartotojas moka tik už paspaudimus (kuomet tikslinis vartotojas paspaudžia ant reklamos). Šiuolaikinėje skaitmeninės rinkodaros rinkoje yra daugybė PPC tipo platformų, tačiau populiariausia ir žinomiausia iš jų yra Google Ads reklama.
Google reklama ir jos privalumai smulkiam verslui
- Tinkamu metu pasiekiami tinkami vartotojai. Pasirinkus Google reklamą, galima pačiu tinkamiausiu metu pasiekti būtent tuos vartotojus, kuriuos domina tai, ką jūs jiems galėtumėte pasiūlyti. Tai reiškia, kad jūsų reklamą mato tik tie žmonės, kurie yra jūsų potencialūs klientai. Dėl šios priežasties tokia reklama pasižymi aukštesniu konversijos rodikliu.
- Greiti rezultatai. Optimizuoti savo tinklalapį internetinei paieškos sistemai gali užtrukti amžinybę – lyginant su Google Ads reklama. Ir nors SEO yra būtinas šiuolaikiniam verslui, Google reklama norimus rezultatus pasiekti gali padėti gerokai greičiau. Kuomet jūsų reklamos kampanija pradės veikti, jūs akimirksniu būsite matomi internetinės paieškos sistemos viršuje.
- Skiriasi nuo SEO. Kuomet kalbama apie SEO, niekuomet nėra jokių garantijų, kad tinklalapis po tam tikro laikotarpio pagal konkrečius raktažodžius bus rodomas pirmajame internetinės paieškos sistemos puslapyje – net jei viskas yra atliekama tinkamai. Tuo tarpu tuomet, kai naudojamasi PPC tipo reklama ir yra turimas pakankamas biudžetas konkretiems raktažodžiams bei konkrečioms mokamų paieškos rezultatų pozicijoms, į pirmąsias vietas galima patekti akimirksniu.
- Nusitaikote tik į tuos, į kuriuos norite. Google reklamos atveju jūs paprasčiausiai nusitaikote į tuos vartotojus, kurie „priklauso“ jūsų tikslinei auditorijai, pasirenkant konkrečius raktažodžius ir raktines frazes. Vietoje to, kad jūs pasirinktumėte labai plačios aprėpties ir pakankamai nekonkrečius raktažodžius, jūs galite pasirinkti būtent tokius paieškos terminus, kurie yra aktualiausi jūsų tikslinei auditorijai, tokiu būdu padidinant investicinę grąžą (ROI). Jūs taip pat galite reklamos rodymą nustatyti konkrečiam laikui, konkrečiai vietovei, konkretiems įrenginiams ir kt.
- Pamatuojama ir optimizuojama. Viskas, ką jūs darote PPC reklamos platformoje, yra labai lengvai ir greitai pamatuojama. Jūs galite realiu laiku stebėti savo reklaminių kampanijų našumą ir prireikus – koreguoti jas atsižvelgiant į besikeičiančią situaciją. Laiku optimizuodami savo reklamos kampanijas, jūs visuomet galite padidinti konversijos rodiklį ir investicinę grąžą. Surinktus duomenis taip pat galima efektyviai pritaikyti ir naudojantis kitomis skaitmeninės rinkodaros priemonėmis.
- Tinka bet kokiam biudžetui. Google reklama yra puikiai tinkama bet kokio dydžio verslui, kuris turi bet kokio dydžio reklamos biudžetą. Nepaisant to, ar jūs planuojate Google reklamai investuoti kelis tūkstančius eurų per mėnesį, ar tam ruošiatės skirti vos kelis šimtus eurų – tai neužkerta kelio naudojimuisi Google reklama.
- Lengva konkuruoti. Google reklama suteikia galimybę tiesiogiai ir labai efektyviai konkuruoti su savo pagrindiniais konkurentais (net ir tais, kurie rinkoje veikia daugybę metų ir yra puikiai žinomi). Jei jie reklamuojasi tomis pačiomis skaitmeninės rinkodaros priemonėmis ir naudoja tuos pačius raktažodžius, jūs turite puikią galimybę savo tikslinei auditorijai būti matomi aukščiau nei jie.
- Prekės ženklo matomumas ir žinomumas. Kuomet nusitaikoma į konkrečius raktažodžius ir raktines frazes, kurios yra aktualiausios ir pelningiausios jūsų rinkoje, tikslinei auditorijai priklausantys vartotojai visuomet mato jūsų prekės ženklą ir laikui bėgant pradeda jį lengviau atpažinti. Tai padeda padidinti jūsų įmonės žinomumą ir patikimumą.
- Remarketingas. Vienas iš labai galingų Google reklamos įrankių yra remarketingas, kurio pagalba į savo tinklalapį galima susigrąžinti iš jo iškeliavusius potencialius klientus. Tai yra labai galinga priemonė, kuri pasižymi didele konversija.