verslo reklama
IT ir technologijos,  Verslas

Kad įmonės žinomumas nebūtų nulinis…

verslo reklama

Yra visokių su verslu susijusių temų: pelnas, logotipai, patalpos, filialai, buhalterija… Kad įmonės žinomumas nebūtų nulinis, šiais laikais neišvengiamas žingsnis yra reklamuotis internete. Jei nenorite skambios rinkodaros socialiniuose tinkluose ar nesate linkę išlaidauti, pavyzdžiui, nuosavai interneto svetainei, bent jau įmonių katalogas turėtų būti vienas iš prioritetų. Nesakome, kad kurtumėte tokį katalogą. Pakaks, jei jūsų įmonės rekvizitai bus jau esamame portale.

Kodėl verslui svarbu būti žinomam? Tai klausimas, kuris verslininkams nėra pagrindinis. Nes jie žino atsakymą. Užtat yra kitų klausimų. Pavyzdžiui: kaip išreklamuoti paslaugas? Galvojama, galvojama ir sugalvojama. Įmonių katalogas tikrai nevadinamas autsaideriu ir nelieka nuošaliausioje populiarinimo sąrašo vietoje.

Tikslingumas ir skirtybės

Suprantama, kad skirtingos įmonės išleidžia nevienodas sumas ir renkasi nebūtinai tokio pat žanro reklamas. Pasirinkimą ypač lemia veiklos kryptis. Pavyzdžiui, kepate bandeles. Ar tikslinga jūsų kepyklėlės reklamą pakabinti sporto klube? Sumanymas lyg ir nieko, bet kažin ar jis pasiteisintų. O štai sporto klube reklamuoti sportbačius – sprendimas, kurio tikslingumu kažin ar abejotumėte.

Tačiau, nepaisant skirtybių, yra ir bendrumų. Verslui daug naudos duoda įmonių katalogas. Internete nurodyti rekvizitus yra ne tik naudinga, bet ir privalu. Dabar interneto laikai, tad būtų mažų mažiausiai keista neišnaudoti virtualios erdvės pliusų, tuo labiau atsižvelgiant į milžiniškus interneto naudotojų skaičius. Įmonių katalogų reikšmė taip pat milžiniška. Numoti ranka – keista ir netgi pasyvu. Norint, kad veiklos rezultatai džiugintų, reikia įdėti pastangų. Bet žinote, įmonių katalogai nereikalauja tų pastangų itin daug.

Įmonių katalogas – daugiareikšmė nauda

Įmonių katalogas – tarsi modernus telefonų knygos atitikmuo, pasižymintis įvairiais privalumais. Svarbumą įrodo tai, kiek daug žmonių internete ieško šio žanro svetainių.

Akivaizdu, jog katalogas – lyg pagalbos ranka, suteikianti galimybę pakelti žinomumo lygį. Labai patogu, kad įstaigos suskirstytos pagal sritis. Jeigu autoserviso tektų ieškoti tarp buhalterinių paslaugų ir būrimo salonų, tai paieškos veikiausiai įkyrėtų.

Ar galima teigti, kad viena iš katalogo funkcijų – neįkyrėti? Gal ir linksmai skamba, bet tai tiesa. Be to, kas sakė, kad linksma negali būti teisinga?

Ką bekalbėtume, kai kas aiškiai reprezentuoja, kad įmonių kataloguose užkoduota nauda. Tas „kai kas“ – ir patogumas, ir struktūriškumas, ir dar daug dalykų, lemiančių gerą naršymo patirtį bei teikiančių įmonėms realių privalumų.

Daugiareikšmė nauda – puikus apibūdinimas mūsų aptariamai temai. Pridera pasakyti, jog internetas aktualus net ir verslui, iš pažiūros neturinčiam nieko bendro su virtualia erdve. Ar tai statybų sektorius, ar duonos kepykla, interneto teikiamų galimybių nereikėtų nuvertinti.

Pradžioje rašėme šitaip: Yra visokių su verslu susijusių temų: pelnas, logotipai, patalpos, filialai, buhalterija… Dabar norime pridėti, kad viskas labai susiję. Kaip skaičiuoti pelną, jei netvarkoma buhalterija? Kaip vykdyti veiklą, jei nėra patalpų? Kaip reklamuotis, jei dar nėra logotipo? Žodžiu, yra šimtai šio diskurso klausimų, į kuriuos kasdien bandoma atsakyti. Ir įmonių katalogas čia yra reikšminga „persona“.