Jei paklaustumėte vyresnio amžiaus žmogaus, kokie žaidimai jam patinka, jis tikriausiai atsakytų maždaug taip: Red Alert 2 arba Warcraft III. Tačiau naujesnė karta tikriausiai kalbėtų apie „Counter Strike” arba „League of Legends”, gal net apie ką nors dar naujesnio, pavyzdžiui, žaidimus, kaip „Book of Dead“. Apžvelkime šiuos žaidimus kartu, ar ne?
Red Alert 2 yra 2000 m. Westwood Studios sukurtas vaizdo žaidimas. Tai realaus laiko strateginis žaidimas, kuriame galite žaisti už Sovietų Sąjungą arba sąjungininkus. Žaidimo istorija labai paprasta, tačiau jo scenose galima pamatyti daugybę malonių personažų, pavyzdžiui, premjerą Romanovą ir Tanią Adams, kuriuos atitinkamai įkūnijo Nicolas Worth ir Kari Wuhrer. Žaidimas yra labai intensyvus su atominėmis bombomis ir greitais tankais, žaidžiant su Sovietų Sąjunga, ir Sąjungininkai su jų patvariais ir gynybiniais daliniais. Daugeliui vyresnės kartos atstovų žaidimas patiktų dėl savo paprastumo ir smagumo faktoriaus. Jį lengva paimti į rankas ir pamėgti.
Dabar pažvelkime į ką nors naujesnio, pavyzdžiui, Optibet, Book of dead. Jis žinomas kaip vienas geriausių pramogų žaidimų lietuvoje. Su gražiais egiptietiško stiliaus vaizdais, leidžiančiais tiek jaunai, tiek vyresnei kartai gerai atsipalaiduoti ir pasimėgauti veikėjo istorijomis. Žaidimas nėra sudėtingas ir lengvai prieinamas, nereikalaujantis pajėgaus kompiuterio.
Grįžtant prie senesnių žaidimų, „Warcraft III” turbūt yra geriausias pavyzdys, kurį galiu prisiminti. Labai populiari realaus laiko strategija. Jame buvo daugybė galimybių, puikūs to meto vaizdai ir jis iš tikrųjų įkvėpė daugelį kitų kūrėjų kurti savo žaidimus. Kitaip nei Red Alert 2, Warcraft III buvo atnaujintas, ir originalo gerbėjai nebuvo patenkinti. Trūkstant originalo funkcijų, keičiant dizainą ir panaikinant originalo jausmą, žmonės užsipuolė „Blizzard” už tai, kad išleido atnaujintą žaidimo versiją. Atrodė, kad atnaujinta versija labiau orientuota į jaunąją kartą, o ne į žmones, kurie užaugo su šiuo žaidimu, ir tai buvo pagrindinė priežastis, kodėl atnaujinta versija nesprogo ir buvo didelis nepavykimas. Counter Strike yra geras abiejų pusių patenkinimo pavyzdys. Vyresnės kartos žaidėjai gali būti labiau susipažinę su CS 1.6, o ne su CS:GO, tačiau abiejuose žaidimuose išliko tas pats jausmas ir žaidimo stilius, todėl nesvarbu, kokios kartos žaidėjas esate, jums vistiek patiks naujesnė ar senesnė Counter Strike versija. To paties negalima pasakyti apie Warcraft III, nes šis žaidimas nesugeba sužavėti nei naujų žaidėjų, nei pradinių žaidėjų. Ne visada reikia atlikti didelius pokyčius su žaidimais, kad pritraukti žmones.
Ir paskutinis, bet ne mažiau svarbus žaidimas – League of Legends. Šis žaidimas yra stipriai įkvėptas DOTA, labai sėkmingo MOBA žaidimo. League of Legends pasižymi dideliu herojų skaičiumi, daugybe įvairių žemėlapių ir reitingavimo sistema. Nenuostabu, kodėl jis toks populiarus tarp jaunosios kartos atstovų. Grafika atrodo labai gražiai, be to, žaidimas yra didelis esporto scenoje, todėl žmonės nori pakilti į aukštesnes pozicijas. Tačiau žaidimas yra labai sudėtingas, todėl vyresnės kartos atstovai nuo jo laikosi atokiau.
Apskritai galime pastebėti tendenciją, kad naujesnius žaidimus išmokti žaisti yra daug sunkiau, o senesnius žaidimus, tokius kaip Red Alert 2, buvo labai paprasta paimti į rankas ir žaisti. Šiais laikais vaizdo žaidimai turi tiek daug mygtukų kombinacijų ir istorijų, kad tai gali būti pribloškiantis dalykas žmonėms.