akcija žaislams
IT ir technologijos,  Laisvalaikis,  Pirkiniai

Internete akcijos žaislams itin dinamiškos

Turbūt visais laikais visoms kartoms aplink vykstantys procesai atrodo modernūs. XXI amžius – laikai, kai modernumo itin daug. Puikus pavyzdys – prekyba internetu. Svarbiausia, kad tai realybė, padedanti sutaupyti. Štai akcija žaislams efektyviausia būtent internete.

Aiškumas

Galima teigti, kad akcija žaislams virtualioje erdvėje yra aiškesnė nei prekybos centre. Sakykim, prieš savaitę buvote apsižvalgyti po mieste esančią žaislų parduotuvę. Po savaitės sunku prisiminti, kokios kainos buvo anąkart. Internete situacija kitokia.

Galbūt prieš kažkiek metų pirkimas elektroninėje parduotuvėje atrodė komplikuotas. Tačiau tik pažiūrėkite, kaip šis būdas išpopuliarėjo! Viena iš priežasčių – patogūs sprendimai. Elektroninių parduotuvių savininkai pasirūpina, kad pirkėjams nereikėtų vargti.

Sąžiningumas

Norint nupirkti kokį nors žaislą ir vieną kitą dieną pasižvalgant po interneto svetaines aptinkama ir akcijų. Jos aiškesnės todėl, kad pakanka keletą dienų paskirti po porą minučių ir apsilankyti konkrečioje el. parduotuvėje. Ar pirksite? Atsakymas turbūt priklauso ne tik nuo pačių kainų, bet ir nuo jų pateikimo. Štai keletas pavyzdžių.

  1. Stalo žaidimas kainuoja 15 Eur. Kitą dieną kaina pakyla iki 18. Trečią dieną skaičius 18 nubraukiamas, vietoj jo atsiranda užrašas „Akcija“ ir kaina 15,90 Eur.
  2. Pirmą dieną stalo žaidimas kainuoja 18,50 Eur. Kitą dieną kaina ta pati. O trečią dieną skelbiama akcija ir žaislas siūlomas už 15 Eur.
  3. Stalo žaidimo kaina 19 Eur. Po dienos ji pakyla iki 20 Eur, o trečią dieną nurodoma nuolaida ir paskelbiama nauja 17 Eur kaina.

Pirmasis pavyzdys sufleruoja apie nesąžiningumą. Kas nori įsigyti daiktą, kuris paskelbus nuolaidą yra brangesnis, nei buvo iki tol?..

Antrajame pavyzdyje – sąžiningumo iliustracija. Atrasti tokią elektroninę parduotuvę, kuri būtų visapusiškai sąžininga, yra džiuginantis dalykas. Juk pagal veiklos modelį galima daryti ir tam tikras prielaidas apie prekių asortimento kokybę. Smagu, kai akcija žaislams iš tiesų sąžininga ir leidžianti sutaupyti. Tai galimybė nupirkti savo atžalai taip išsvajotą stalo žaidimą / mašinėlę / konstruktorių.

Ką pasakytume apie trečiąjį pavyzdį? Iš pirmo žvilgsnio viskas lyg ir gerai. Paskelbus nuolaidą žaislas tampa pora eurų pigesnis. Tačiau pirkėjai vis tiek suklaidinami, nes jie tiki, esą kaina sumažinta nuo 20 Eur, nors iš tiesų pirminė kaina buvo ne 20, o 19 Eur.

Kaip vartotojai atsirenka, kuri akcija žaislams verta dėmesio, o kuri ne? Na, tiesiog vyksta tam tikros peržvalgos. Pasižiūrima, kokie skaičiai vieną dieną, kokie kitą dieną. Paieškoma ir atsiliepimų apie konkrečias svetaines. Juk svarbiausia, kad žaislai būtų siūlomi kokybiški.

Dinamiškumas

Apie akcijas žaislams galima kalbėti ne tik per aiškumo ar sąžiningumo prizmę. Turint omenyje virtualią prekybą labai svarbia tema tampa dinamiškumas. Štai naujienlaiškiai suteikia galimybę sužinoti ne tik naujienas, bet ir informaciją apie akcijas. Esant norui lėlė / mašinėlė / konstruktorius nuperkamas už palankiausią kainą.

Kadangi laikui bėgant pritaikomi vis optimalesni, efektyvesni sprendimai, labai tikėtina, jog ateityje rinkoje bus dar daugiau dinamikos. Ir kiekviena akcija žaislams bus dar naudingesnė. Svarbiausia, kad pardavėjai būtų sąžiningi ir taikytų realias, o ne dirbtines nuolaidas.

Taigi, jeigu akcija žaislams apibūdintina kaip aiški ir sąžininga, galima džiaugtis. Prie optimizmo prisideda ir dinamiškumas. Rezultatas ne šiaip geras. Galima teigti, kad jis puikus. Kai kokybiški pliušiniai meškiukai / automobiliukai / lėlės ir kitos vaikų prekės siūlomos priimtinomis kainomis, situacija apskritai skatinanti nusišypsoti. Nusišypso ir mažieji, kai tėvai jiems įteikia naują žaislą.