Atliekant SEO yra du pagrindiniai aspektai į kuriuos reikia atkreipti dėmesį (techninis ir kūrybinis). Techninė paieškos variklių optimizacijos dalis tarsi paruošia svetainę sėkmei „Google“ platformoje. Žinoma, kad atliekant šį procesą reikia naudotis geriausiomis praktikomis tam, kad būtų pasiektas maksimalus lankytojų skaičius, tačiau reikia nepamiršti, kad kuriamas turinys pačioje svetainėje išskiria prekės ženklą iš aplinkinių ir padaro svarbiu vartotojams. Tinkamos SEO paslaugos būtent ir bando sukurti abiejų aspektų kombinaciją ir kuria įdomų, bet naudą lankytojams ir pačiam puslapiui teikiantį turinį.
Internetinio puslapio optimizacija ne tik padidins vartotojų pasitenkinimą perkant, bet ir padės paieškos varikliams dažniau Jūsų svetainė parodyti paieškos rezultatų priekyje. Pagrindiniai SEO aspektai visada apima: užsikrovimo greitį, pritaikymą mobiliesiems, techninius elementus (metaduomenis) bei kokybišką turinį. Būtent jie turėtų būti svarbūs tada, kai yra galvojama, kad SEO paslaugos gali padėti ne tik surinkti papildomą srautą lankytojų, bet ir juos išlaikyti. Panašu, kad ši tendencija vis labiau populiarės.
Pernai buvo keisti ir didžiuliai metai visiems, o SEO paslaugos taip pat nėra išimtis. Prie to prisidėjo ypač išaugusios skaitmeninės rinkos, kurias paskatino pasaulinė pandemija bei didžiuliai „Google“ algoritmų pasikeitimai. Reikia suprasti, kad ir šiemet viskas tęsis toliau ir paieškos variklių optimizacija niekur nedings. Iš techninės pusės, tai buvo pradėta dalinai semantinė paieška, kuri leidžia „Google“ suprasti gilesnį raktažodžių kontekstą. Galima sakyti, kad šios sistemos dabar rezultatus rodo ne tik pagal pačias frazes, bet ir bando juos parodyti pagal sukurto turinio aktualumą.
Taip pat, nemažai dėmesio pernai buvo pradėta skirti tam, kokia pritaikyta svetainė yra vartotojams. Tai reiškia, kuo patogiau ja naudotis, tai tuo geresnius rezultatus paieškoje ji demonstruos. Į šią kategoriją yra priskiriami šie faktoriai: tiesioginiai apsilankymai, vidutinis vizito laikas, užsikrovimo greitis, atidarytų svetainės puslapių skaičius bei bendras atmetimo rodiklis. Trumpai tariant, tinkamas turinys dabar yra kaip niekad svarbus, nes lankytojai, kurie dažnai lankosi svetainėje bei atidarinėja jos nuorodas taip pat prisideda prie SEO sėkmės.