Kai kurie žmonės, valdantys internetinius tinklalapius, neskiria pakankamai dėmesio savo vykdomos veiklos populiarinimui per straipsnius, talpinamus internete. Tačiau straipsniai, didinantys jūsų verslo žinomumą, pritraukiantys daugiau susidomėjusių lankytojų ir gerinantys jums priklausančių tinklalapių pozicijas populiariausioje internetinėje paieškos sistemoje, yra būtina priemonė, jei norite pasiekti optimaliausią rezultatą. Trumpiau tariant, tai yra SEO straipsniai – neatsiejama sėkmingo internetinio marketingo dalis.
Kita vertus, daugelis ne visai teisingai supranta SEO straipsnių paskirtį ir reikšmę. Dėl šios priežasties šį klausimą apžvelgsime išsamiau. Klaidinga manyti, kad šios rūšies straipsniuose pakanka panaudoti tam tikrą skaičių aktualių raktažodžių ir apsiriboti konkrečia, praktiškai niekada nesikeičiančia apimtimi. Iš tiesų, toks požiūris, kuris, deja, vyrauja jau senokai, yra vertas kritikos. Minėtų kelių sudedamųjų dalių tikrai nepakanka, jei norima pasieki ilgalaikės ir didelės naudos. Taigi, kokie elementai turi sudaryti SEO straipsnį?
SEO straipsnio turinys
Visų pirma, kiekvienas SEO straipsnis būtinai turi būti įdomus, informatyvus ir naudingas. Kad būtų lengviau suprasti, ką tai reiškia, iš pirmojo šios pastraipos sakinio išbraukime „SEO“. Taip bus kur kas paprasčiau suvokti pagrindinę koncepciją. Tai reiškia, kad, rašant straipsnį, visų pirma reikia galvoti apie skaitytoją. Jokiu būdu negalima susitelkti vien tik į internetine paieškos sistemą. Pastaroji nėra žmogus, kuris sugeba suprasti ir tinkamai įvertinti pateikiamą informaciją. Nors paieškos sistemos sistemingai tobulinamos, o naujieji algoritmai geba vis daugiau, tačiau tai tik programos, kurios negali įvertinti paties straipsnio naudos vien jį perskaičius. Tai gali tik žmogus. Būtent dėl to kiekvienas straipsnis turi būti skirtas žmonėms ir pateikti jiems naudingos, įdomios ir lingvistiniu požiūriu teisingos informacijos.
Jei SEO straipsniai yra naudingi skaitytojams, natūralu, kad jie sulauks atitinkamo atgarsio internete. Tokio atgarsio išraiška gali būti įvairi: grįžtamasis ryšys įvairiuose populiariausiuose socialiniuose tinkluose, internetiniuose forumuose, komentaruose ir kt. Šiuo atveju tai yra keli veiksniai, kurie turi didelės įtakos paieškos sistemų algoritmams. Pastarieji minėtų veiksnių pagrindu įvertina, ar straipsnis yra naudingas vartotojams.
SEO straipsnių talpinimas
Gvildenant šią temą toliau, reikėtų paminėti ir tinklalapius, kuriuose platinami SEO straipsniai. Be jokios abejonės, jie turi būti kokybiški ir palankiai vertinami paieškos sistemų. Kuo didesnį autoritetą (pagal daugelį skirtingų parametrų) turi tinklalapis, kuriame paskelbiamas straipsnis, tuo didesnės naudos galima tikėtis. Kodėl taip yra? Internetinėms paieškos sistemoms optimizuoti straipsniai turi nuorodas. Jei straipsnis buvo paskelbtas autoritetingame puslapyje ir straipsnyje esanti nuoroda nukreipia į jūsų tinklalapį, paieškos sistema tai vertina teigiamai, nes supranta, kad straipsnio autorius skaitytojams nori suteikti galimybę apie konkrečius dalykus sužinoti daugiau išsamesnės informacijos.
Aktualūs raktažodžiai
Kadangi jau buvome užsiminę apie raktažodžių tankumą, derėtų pabrėžti, kad internetinėje erdvėje sklando daugybė įvairių mitų, paremtų atskirų žmonių spėlionėmis ir nuomonėmis. Kiekvienas jų turi savitą požiūrį ir mano, kad vienas ar kitas konkrečių raktažodžių tankumas straipsnyje yra tinkamiausias. Tačiau iš tiesų, kaip jau supratote, nereikėtų susitelkti ties raktažodžių skaičiumi straipsnyje ir pamiršti visų kitų dalykų, kurie yra kur kas svarbesni.
Jei straipsnis bus rašomas skaitytojui, jums aktualūs raktažodžiai straipsnyje bus pavartoti natūraliai, ir to visiškai pakaks. Susitelkdami ties griežtu ir nekintančiu raktažodžių skaičiumi, jūs galite apsunkinti skaitytoją ir sukurti nenatūraliai atrodantį straipsnį. Jei straipsnį rašote apie baldus, akivaizdu, kad šį žodį, jums reikiamu linksniu pavartosite ne vieną kartą. Todėl kur kas geriau, jei pirmiausia pagalvotumėte apie tai, kokią naudingą informaciją galite suteikti savo auditorijai.
Straipsnio apimtis
Lygiai tą patį būtų galima pasakyti ir apie straipsnio apimtį. Straipsnio apimtis turi būti tokia, kad jame būtų galima aiškiai ir tiksliai išdėstyti visą norimą informaciją. Apriboję save konkrečiu žodžių skaičiumi, jūs įsprausite save į rėmus, kurie neleis pateikti pakankamai naudingos informacijos, arba priešingai – apsunkins skaitytoją, dėl pernelyg didelio kiekio nenaudingos medžiagos. Gali būti, kad norimai temai išdėstyti pakaks 300 žodžių straipsnio, tačiau gali būti ir taip, kad sudominti skaitytojui ir atsakyti į jam rūpimus klausimus net ir 500 ar 600 žodžių straipsnio bus per mažai. Visa tai priklauso nuo gvildenamos temos ir jūsų auditorijos.
Apibendrinimas
Jei kaip tik dabar formuojate savo marketingo strategiją, kuri turėtų padėti jums pritraukti daugiau lankytojų ir vartotojams skleistų teigiamą žinią apie jūsų parduodamas prekes ar teikiamas paslaugas, vienu iš kuriamos strategijos sąrašo punktų neabejotinai turėtų būti SEO straipsniai. Tačiau tokie, kuriais galėtų džiaugtis ne tik jūsų potencialūs klientai, bet ir aukštai įvertintų paieškos sistemos, kurios šiandieninėje internetinėje rinkoje yra vienos svarbiausių.