Toyota Yaris kur nors čia
Transportas

Gyvenimas transporto spūstyse

Toyota Yaris kur nors čiaDidesni Lietuvos, ypač Vilnius, neišvengiamai susiduria vienu nemalonių reiškiniu kasdieniniame gyvenime – transporto kamščiais. Laimingi tie, kurie darbą gali pasiekti pėsčiomis ar dviračiu, gali dirbti nuo 7  ar tik nuo 10 valandos ryto, taip neįsiliedami į automobilių spūstis. Tačiau didelė dalis miestiečių vis tik kiekvieną rytą ir vakarą atiduoda duoklę transporto kamščiams. Didžia dalimi tai atrodo neišvengiama, bet galbūt kažką ir galima pakeisti.

Pirmas būdas – nedirbti. Gimti turtingam. Gerai jau gerai, atmeskime šį variantą. Bet, kalbant apie darbą, galima visada galima tartis su darbdaviu dėl darbo grafiko perstūmimo. Darbo pradžia 7 valandą ryto leidžia išvengti ryto spūsčių, tačiau reikalauja įdėti pastangų atsikelti tikrai anksti. Nors, kita vertus, tai labiau įpročio reikalas. Darbą galima pradėti ir 10 h, kuomet visi jau nuvažiuoja kur jiems reikia, tačiau tokiu atveju namo grįšite tikrai vėlai ir iš dienos tikrai nekas teliks. Vėlgi atsirenkam prioritetus.

Jei jūsų darbams atrodo toli nuo namų, pagalvokite apie tai dar kartą. Nes kartais paaiškėja, jog 3 kilometrai yra toli ir apie jokį ėjimą negali būti nė kalbos. Bet juk tai vos 40 minučių neskubant, labiau pasitempus – vos pusvalandis. O jei dar galima maršrutą pasirinkti nuošalesnėmis, žalesnėmis gatvėmis ar net parku, tai gali būti išties malonus pasivaikščiojimas. O dviračiu ir 10 kilometrų ne riba, tiesa, čia daugeliu atveju atsiranda sąlygą, kad darbe būtų dušas. Toks keliavimas į darbą ne tik nekelia streso, kaip kad stovėjimas kamščiuose, bet atvirkščiai – leidžia pailsėti ir nuo kitur atsiradusio nervinio nuovargio.

Jei jau tikrai nieko nelieka, kaip automobilis, verta pamąstyti ir čia. Ar tikrai verta turėti didelę ir galingą mašiną, su ja sunkiai laviruoti spūstyje, ilgai ieškoti erdvios vietos parkavimui ir dar sumokėti kalną pinigų už kurą? Tokiu atveju pilnai patenkinti galėtų koks nors Toyota Yaris ar panašus miesto automobilius, mažas, manevringas, ekonomiškas, geriausia – dar ir hibridinis, kuris leistų sutaupyti gerokai daugiau kuro. Žinoma, palinkėti galima būtų ir elektromobilio, kuris dar ir aplinkinių neverstų kvėpuoti dūmais, bet ko gero dar bent penkmetį iki jų populiarumo Lietuvoje teks palaukti.